Lusty Talk

Him 39 : you’ll get more than that
Him 44 : imma make you quiver
Him 50:18 : ok
Him :27 : i want to use a chair
Him :56 : they have one at the telly
Him 52:17 : imma eat you out on it
Him 53:21 : yeah
Him 53:24 : u sure?
Her 54:07 : U can ram it in kitty, i dont care how rough we do it, but for my ass, we can tease it till it goes in , but i like how it feels whn u up ur dick on my ass
Her 54:28 : i would send u more pics but someone just walked in
Him 54:35 : its aight
Her 54:47 : did the pic sahock u?
Him 54:49 : you wanna get the jelly?
Her 54:57 : ill bring it
Her 55:02 : i gota get off at 11
Him 55:16 : you got ky?
Her 55:23 : i got the other stuff
Him 55:30 : oh
Her 55:33 : da one that we was talkin bout yesterday
Her 55:36 : isnt it like the same thing?
Him 55:37 : yeah
Him 55:43 : more or less
Him 55:50 : i want you to suck me
Her 55:56 : I want u to fuck me soooo bad
Her 56:03 : ima suck u ima make u dry
Him 56:20 : imma be drinkin kitty
Her 56:35 : ima suck u so dry that u wana want me to stop
Him 56:52 : swallow me
Her 56:58 : im take u all!
Her 57:11 : damn my pussy is throbbin
Him 57:18 : damn…
Her 57:29 : i want u to say my name
Him 57:33 : hey, you got a name for kitty, what you gonna name my dick?
Her 57:59 : RockyHer 58:02 : :-P
Him 58: : you want that
Her 58:55 : yea i want that
Him 59:01 : yeah
Her 59:04 : yea
Her 59:11 : but im still kinda scared
Him 59:17 : i want to cum all over you
Her 59:30 : all over my body
Him 59:36 : yeah
Her 59:50 : in my mouth, on my bunny, my tummy
Her (11:00:13 : i wana feel ur balls hit up against my asds
Him (11:00:14 : yeah baby
Her (11:00:30 : i wana feel ur shaft all the way my pussy
Him (11:00:32 : you will
Him (11:00:36 : i wanna feel your inside
Her (11:00:57 : i want u to b in me
Her (11:01:07 : i want u 2 pull my hair
Her (11:01:13 : arch my back
Him (11:01:18 : baby, i want to fuck you w/o a condom so bad….i want you to feel me….
Him (11:01:28 : yeah…
Her (11:01:54 : get me from behind for u can put ur fingers in my pussy
Her (11:02:03 : i want u to lick my back
Him (11:02:24 : tell me what you want to do to me
Her (11:02:32 : to cum on my ass, grab my neck hold me close you ur dick
Her (11:03:08 : yo im soo fuckin wet
Him (11:03:18 : i want you to suck my balls
Him (11:03:26 : you got me so ready
Her (11:03:33 : ima suck ur balls, ima suck ur dick
Her (11:03:47 : i want u to smack my ass
Him (11:03:57 : imma suck your ring
Him (11:03:57 : your clit
Him (11:04:06 : your tits
Her (11:04:13 : ummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Her (11:04:42 : i want u to fuck me like their aint no 2morw
Her (11:04:58 : i wana feel u all in me
Him (11:05:03 : i want to rub my sweat over the twins
Him (11:05:28 : but i want you to feel me, not rubber
Her (11:05:46 : i want ur chest to b over mine, to have ur body on mine
Her (11:06:18 : i wana feel u nibble on my body
Him (11:06:24 : ride me
Her (11:06:35 : Ima ride u on the chair, in the bed
Her (11:06: : ima ride u still u cant take it ne morw
Her (11:07:06 : ima take it up the ass ima ride u too
Him (11:07:10 : i want to feel your tongue all over my dick
Her (11:07:28 : u gona feel more than just my tongue;-)
Him (11:07:50 : if you can i’d want to cum in your ass, have such an intense orgasm
Her (11:08:05 : i donthave a problem wit tat
Him (11:08:09 : i want to get you off so bad
Her (11:08:24 : i think if u would touch me rt now it would happen
Him (11:08:42 : tell me the places you want me to cum
Her (11:08:47 : i want u to rip me up
Her (11:09:14 : on my ass crack, in my ass, on my face in my mouth, on my tits
Her (11:09:17 : my back
Her (11:09:38 : baby i want u to tear my back out
Him (11:09:46 : tell me how wet kitty is
Her (11:09:52 : i wana feelur finger tips n ur nails in my back
Her (11:10:09 : kitty is soo fuckin wet if i didnt have ne pants on i would slip from the chair
Her (11:10:21 : would u ever wana tie me up?
Him (11:10:29 : i want to have my tongue so far up kitty
Her (11:10:42 : im not gona stop u
Him (11:10:48 : nah, i’d want to feel your hands on me
Him (11:11:09 : i want to suck on your clit till you scream
Her (11:11:13 : cool
Her (11:11:17 : yummmmy!
Him (11:12:00 : i want to drink down everything kitty gives me
Him (11:12:12 : yeah
Her (11:12:24 : ima pull ur face so tight on her
Her (11:12:38 : i wana taaste my self all over ur face
Him (11:13:00 : you gonna let me drink you?
Her (11:13:03 : ima lick ur face clean
Her (11:13:09 : yea
Her (11:13:34 : i wan u to drink me fuck me, ram me, rip me, love me touch me kiss me
Him (11:13:54 : you got me so hard
Her (11:14:14 : danny im soo wet i tihnk that ima sleep wit my fingers in her
Him (11:14:19 : i want you here
Her (11:14:29 : i need u in my pussyuu
Her (11:14:56 : i want u to turn me inside out
Him (11:15:09 : tell me how you wanna suck me
Her (11:15:15 : me make scream, beg u to stop, but DUH! mean more
Her (11:15:35 : i just cam
Her (11:15:39 : i shit
Her : o shit
Her : is that possible?

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)

No Responses to “Lusty Talk”

  1. BOB says:

    what the fuck was this

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  2. omfg says:

    what the fuck knda romper room amateur porn was that

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

Leave a Reply